Pages

Friday, December 7, 2012

what the.......

Baru sekarang aku mula paham..
dalam kehidupan ni..kita xkan dpt ap pn kita nak..
sejak keblkgn ni aku rasa kosong..membe2 ak nth ke mn,,
feel like lonely..mgkn sbb betul ckp org..ssh nak dpt kawn yg sgp ad untuk kita..
ssh seng ngn kita..
sekarg ak da mula tak percaya pada istilah kawn baik..
nthla..
to many things happen in mylife..
nak cb phm seseorg bkn seng..

but the best thing ,,sekurg2 nye aku cb..
memang aku dilahirkan untuk jadi pengalah..
ye mmg aku sellu mengalah..
n pendam je ap org buat kat aku..
tp jauh sudut hati..pnt dgn semua ni..

kenapa aku mengalah..
sebab:
aku xnk orng cna terasa hati..sbb mmg sakit..
aku xnk dye berada di tengah2..serba xkena
aku xnk dye xtau nak wat pilihan..
sbb ak xnk dye sakit..

bia la aku sakit..xpe
sbb aku pujuk hati sendri..
mmg selalu aku pujuk sendri pn..
nthla..

hati aku mcm dah mati..

be positive..

haihhhhhhh....

No comments:

Post a Comment