Pages

Tuesday, December 4, 2012

My Graduation

Hari ni 4/12/12..hari yang bersejarah bg kos yang sama dgn ak..sbb arini hari konvokesyen..
buka FB semua nak cerita n upload gmba grade...
dowg epy dgn ari grade dowg..
tp pd aku lak..aku rasa mcm ad yang xkne..
rasa kosong..
tgk org lain epy tgkp gmba tp ak lak rasa cam unhappy..
xtau npe..ak juz ngn fmly aku..TNPA BUNGA....huhu
tp ak bkn nak sgt bunga..lama2 layu gak bunga tu..

nthla..ttbe aku terigt ckp kkk kat ofis ak..
ak ckp kat dye..kak konvo sy mesti xde bunga...spela nak bg bunga tuk sy ni..
pastu akak tu jwb ala kan ko ssh2 g konvo kwn ko tu..xkn la dye xnk dtg ko lak yg konvo..
pastu ak pn ckp la..dye ssh skit nak dtg kak..
ak tau yg dye xkn dtg konvo ak..tp biasala..still menghrp
ak ske mghrp bnde yg aku dah tau tentu2 xde..

n yg ak mcm upset skit sbb membe ak masa konvo pn xnk ckp ngn aku..
padahal dlm dewan dye ddk belakng ak..tp xnk tegur ak pn..
ye aku tau mgkn kita xkwn da..tp klo setakat tegur xkn xley..
balik ak de msj..satu pn dye xbls..
so for sure dye xnk pn kwn ngn ko..
ok xpela klo dye xnk kwn ngn aku..
asalkan aku tau dye epy n bhgia...tu pn da cukp..
klo dye rasa dye lbh epy n bhgia klo x kwn ngn ak..
xpe..ak ley terima..

n xtaula..masa konvo ni la otak n hati ak serabut...
sgt serebut...
on my big day..
tp xpela..dpt tgk fmly aku tersenyum pn ak dah puas..selama 3 tahun ak blaja...
dpt bg skroll ak pn dah ok..

tp mmg arini ak serabut..perasaan mcm2..
sedih..kecewa..terluka..mcm2 la
tp xpela..ak pujuk ati ak sendri...

tahniah pd mereka yg da konvo....

No comments:

Post a Comment