Pages

Sunday, December 9, 2012

Bz Kan Diri

Sekarang2 ni aku terpaksa bz kan diri..
sebb xnk kemurungan..huhu..
so..ap aku buat untk bz kan diri cuti sabtu ahad ni...

hari sabtu..
ecah mlm tu da watsap aku...
tny nak ikut g jusco x....
aku setuju jela..sbb nak bz kan dr...
katanya mila ngn aniz ikut..
apa tujuan g cna aku pn xtau..
hari sabtu tu..pas ecah balik kje..dye amk la aku kat umah..them mila..
aniz xdpt ikut..balik kg katanya....

so kami bertiga je la..
rupanya mila nak cr juru makup untk majlis tung dye...
hahah..byk kdai gak la kami cr juru makup...dr jusco ke tesco..then ke rwg,..
haha..
yang aku xley bla...bila mila memilih untk masuk satu kedai makeup india...
sbb dye ckp kulit dye gelap..
pastu dorg ckp aku ni racist.....xxxxx.....aku x racist la..pastu aku bwk dye g..nak sgt kan...
hahah....pastu xnk pn...errrrr...

hahaha...
then ari ahd aku kuar g time square ngn adik2 aku lak,,
bnyi cam byk...
kami kuar bertiga sahaja...termasuk aku...heheh...


Ni la adik2 aku...aku pgl adik2...sbb muda dr aku..hahah... muda setahun je pn...
wat pe g TS...errrrrmmmmm selain dr tgkp gamba...kami pusing2...pusing2...then pusing2...hahaha..
tu je la yg kami buat.....hehehe














terpaksa bz kan diri....... :)

No comments:

Post a Comment