Pages

Friday, September 14, 2012

Nak BerStory!

Aku xdela sempurna..perfect...
tapi berubah sedikit demi sedikit...
dari tak bertudung..sekarang alhamdulillah..
wpn kadng2 miss...tp berubah sedikit demi sedikit untuk menjadi lebih baik..ke arah kebenaran

Tapi mungkin bila orang tengok perwatakan aku yang agak "Kasar" "Brutal" org dah cop aku bukan2..
nak je cakap..janganla cop orang tanpa mengenali dulu..
tapi itulah orang selalu buat..
sekurang2 nye aku jaga pergaulan aku antara bukan muhrim..
bagi aku wpn org kadg2 pk bende tu remeh..
"ala kawan je pn" ..tp aku xley nak agp bnde tu remeh..hahahaha
tp ak xpeduli org..kadang2 tegur la gak..orang yang rapat ngn aku akan tau yang aku memang ske ckp
"yang pi gatai pegang dia pasai pa..amboi.." hahah..kadang2 member aku gelak je bila aku cakap cam tu..

tp ak xmara..tegur dalam nada berkawan...
hehehe....sebab im not perfect..
kdg2 ak pn ad gak terpegang..tp lapik la..bkn nak pegag pn..ter..
alsan diterima..hahaha
tp apapn..
perubahan itu perlu..wapn sikit..
org ckp sikit2 lama2 jadi bukit..

jadi cubalah berubah kearah kebaikan..
hehehhe...
sebab
IM NOT PERFECT BUT DO THE BEST I CAN!!

p/s: solat itu penting..jgnla tgglkan solat..
      solat itu tiang agama...macam rumah la..tanpa tiang rumah akn roboh..
      jadi macm tu laaa....

No comments:

Post a Comment