Pages

Sunday, September 30, 2012

kEdeKut

Hehehe..dgr je tajuk kat atas apa yang korang pk...
mesti pasal duit kan..
ye tepat sekali...

situasi 1: NSK
Sy: ibu...nak beli ni bu..cam sedap je..
Ibu: amek la..
sy: (hati da berbunga2 riang..yippppi...heheh)
Ibu sambung : adik kan dah ad duit sendiri..kalau teringin amek je la...

ok aku terus letak balik barang tu sebab aku pk ok aku ad g barang yang ley gne...

then aku terus terpk..ok kedekut nye ak..hahahaha...bkn kedekut..aku jimat..
sekarang ni kalau aku nak beli apa pn..duit sendiri..hahaha
so bila nak amek brg tu pk 10x sampai masak..heheheh

so aku dah tau mcm mn ibu dulu belanja anak dye yang dua org ni beli mcm2 barang...wpn senarnya xberapa ada duit....
mereka berkorban..

SAYANG IBU NGN ABAH!!!!

heheheh....
sekarang aku dah kene wat perbelanjaan..heheh..jadi akauntan utuk diri sendiri... :) 

No comments:

Post a Comment