Pages

Friday, October 5, 2012

Tinggalkan apa yang aku ada

Pernah tak korang alami atau rasa bila kadang-kadang hati korang cakap suruh pergi..
tapi jauhhhhhhhhhhhh dalam sudut hati mengatakan xpe..tahan la dulu..

sangat susah bila berhubung dengan tiga orang..
pasti ada yang akan sakit dan terluka..
memang awak ckp awak seboleh2 nye nak jaga ati dua2 pihak..
tapi ketahuila hakikat sebenar bahawa awk xakan boleh..
xakan..

hati saya dah penat untuk rasa sakit..mmg penat.
wpn mgkn sy ckp sy ok..tp hakikat nye awk juga tahu..
awak terlalu jaga hati dia..sbb mgkn dye dekat ngn awak..
selalu ad untuk awak...
xmacam saya..jauh..

awak selalu mara bila sy decide untuk kita.untuk awak.
tp awak xtahu senarnya..saya sgt2 terasa..
n sampai amek keputusan macam tu..

actually saya dah malas nak pk apa2..
tp bnde tu dtg untuk di pk..
mgkn da tertulis saya pergi..

awak jagala hati dye..
saya dah malas nak pk apa2 lg..

:)

No comments:

Post a Comment