Pages

Sunday, October 14, 2012

Masa Silam

Dalam Hidup setiap orang..atau insan..
pasti ada masa silam bg diri dorang..
semua orang ad masa silam masing2..sama ada masa silam baik atau buruk..

dan setiap orang berbeza..ada yang boleh terima masa silam orang tu..
ad yang tak..

tp bagi aku..aku akan terima diri dye yang sekrg..
apa pn yang terjadi pada masa silam dye.. itu da pn berlaku..
sapa aku untuk hukum orang itu atas dasar masa silam mereka..
sedangkan aku juga ada masa silam aku..

jgnla kita membenci mereka atas dasar masa silam mereka..
berila mereka peluang..untuk buktikan diri mereka yang sekarang,.
sekiranya mereka dah berubah..

haha..bagi aku..sapa pn dye di masa silam dye..
sejahat mn dye pn dimasa silam dye..
aku xberhak untuk hukum dia...
terima la diri dye seadanya... :)

No comments:

Post a Comment